luni, 17 octombrie 2016

Desert tomnatic cu un chec cu banane diferit



     Despre acest desert nu aş prea avea  multe de povestit caci este o gelatina din zeamă de compot de prune cu prune şi struguri proaspeţi întrânsa, un dovleac copt la cuptor cu câteva degete de zahăr caramelizat şi un chec cu banane, dar cum am scris şi în titlu, checul de banane este unul putin diferit, adica fără  zahăr si fără faina de grâu căci da, ar fi cam  incorect să facem un chec fără să folosim făină, aşa că  m-am gândit să pun făină de năut să văd ce o să iasă şi uite ca a crescut frumos asta şi din cauza prafului de  copt pe care l-am adăugat în compoziţie. Deci ingredientele pentru acest chec în ordinea amestecarii  lor ar fi: o banană şi jumătate facuta piure, o lingură de ulei, un ou, o cană de fănă de năut, jumătate pliculeţ praf de copt, 50 ml lapte,  dovleac tăiat cubuleţe  micuţe. Se tine la cuptor până ce se rumeneşte frumos sau după caz pâmă trece testul scobitorii.Ah, si să nu uit de cealaltă jumătate de banană. După ce am turnat compoziţia in forma, am  pus în acesta jumătatea de banană tăiată în felii generoase astfel încât să ne bucurăm pe deplin de ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu