luni, 4 iulie 2016

Lasagna de dovlecel





   Impropriu spus lasagna, această mâncare poate fi o excelentă alegere, dar care în nici un caz nu poate fi numită a fi una plictisitoare. Din prima ai avea impresia să o numeşti prăjitură si din cauya asta am putea sa ne fandosim si să o numim Zucchi cacke.
  Ideea este că zilele trecute eram în pană de idei în ce priveşte felul principal pe care urma să îl pregătesc, iar în plimbarea mea  printre tarabe ochii îmi cădeau obsesiv pe dovlecii aşezati de precupeţi pe tejghele si  atunci mi-avenit ideea sau mai exact mi-am amintit de o postare a cuiva pe facebook în care pregătea lsagna de zucchini, aşa că mi-am zis să interpretez şi eu în felul meu acest fel de măncare, astfel încât am luat 4 dovlecei şi am fugit să o prepar.
  Pentru început am pus la călit o ceapă tăiată cubuleţe, iar când aceasta a devenit arămie am adăugat peste ea o lingură de bulion după care un piept de pui tocat. Cănd pieptul s-a gătit suficient, timp în care am amestecat continu am adăugat suc de rosii şi un ardei tăiat cuburi. Am mai adăugat sare, un vârf de cuţit de praf din frunye de dafin, cimbru şi am lăsat la fiert pâna compoziţia a mai scăzut.
   Separat am făcut un amestec de brânză de vaci, două ouă, marar, sare, smântână şi griş. În tavă am pus un strat subţire din carne peste care am aşezat un strat din dovlecei tăiaţi in felii subţiri pe lungime, după care restul de carne, un alt strat de dovlecei, iar peste  aceştia brănza după care ultimul strat de dovlecei, strat peste care am turnat un amestec de ou cu smântâmă şi caşcaval răzuit. Tava  se ţine la cuptor atâta timp cât este necesar, în rest să aveţi poftă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu