duminică, 4 octombrie 2015

Negresa din pudra de roscove




  De ceva vreme tot salivez la gândul unei negrese şi cum sunt destul de pofticios m-am hotarât să fac una. Aveam de ceva timp pudră de roşcove aşa că am zis să o folosesc să văd ce şi cum cu înlocuitorii aştia de cacao.
  Reţeta este simplă, se face relativ repede, iar rezultatul este cat se poate de spectaculos şi de gustos.
   Într-un bol am amescat 150g de zahăr cu 4, 5 linguri de pudră de roscove peste care am turnat trei sferturi de pachet de unt topit în prealabil. Amestecand chestia asta cu spatula devine ca smolă sau mă rog are un aspect ciudat, dar nu vă faceti griji căci cele 3 ouă pe care le veţi adauga îi vor da aluatului un aspect foarte plăcut. La toată nebunaia asta se mai adaugă esentă de vanilie după gust, un vârf de cuţit de sare, 150g de făină şi la sfarşit o lingură generoasă de smantană dar daca nu aveţi o puteţi înlocui la fel cum am facut eu amestecâd o lingură de iaurt cu 2 linguri de lapte.
  Înaite de a turna aluatul în forma capuşită cu hârtie de copt, am încorporat în aluat o mană de stafide înmuiată în prealabil şi o coajă de portocală confiată.
   La cuptor sincer nu ştiu cât am ţinut-o de fapt nici nu prea este necesar să dau eu un timp când fiecare cuptor este o entitate diferită, în orice caz focul trebuie sa fie potrivit, iar testul cu scobitoarea ne va spune când negresa noastră este gata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu