luni, 1 iunie 2015

Musaca de spaghete cu legume


   
     Reţeta aceasta mi-a venit pur şi simplu în timp ce făceam cumpărăturile, dar sincer în principiu mă gâmdisem  doar la nişte paste cu legume şi ciuperci.
     Pentru început am taiat o bucaţica de ghimbir în faşii subţiri de tot precum nişte taiţei foarte fini şi i-am aruncat în tigaie împreună cu doi caţei de usturoi şi ei ciopârţiţi mărunt. Tot în tigaie, am aruncat şi o ceapă roşie tăiată şi aceasta mărunt dar ţinută cu mare grijă la foc până ce s-a înmuiat puţin. Într-o sosieră am pus o cutie de sos de roşii să se încălzească iar peste am turnat conţinutul tigăii. În aceeaşi sosiera am mai amestecat o vânătă tăiată juliene şi o cutie de ciuperci pleurotus tăiate juliene şi calite în prealabil precum şi doi dovlecei caliţi dar aceştia am preferat  să îi tai cubuleţe.
     Intr-o cratiţă mai mare am aşezat un pat de paste (eu am folosit spaghete, dar se pot folosi orice fel de paste)  peste care am pus jumătate din  sosul cu legume si doua roşii decojite şi feliate.A urmat un alt strat de paste şi din nou ce a mai rămas din sosul cu legume şi ciuperci. Peste minuaţia aceasta  am răzuit nişte caşcaval si am aşezat  felii de telemea. Cratiţa a urmat drumul cuptorului unde a trebuit să aştepte cam 45 de minute pentru ca opera să fie completă.
      Ah să nu uit, dacă vă rămâne şi pentru a doua zi, să stiţi că va fi mult mai gustoasă decât în ziua precedentă aşa ca dacă doriţi să gătiţi o măncare astăzi, dar care din diverse motive urmează să fie consumată mâine, cred că această musaca este alegerea perfectă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu